Actualitat ELS ADRIANENCS I LES ADRIANENQUES PODRAN SER REPRESENTANTS DE L´ADMINISTRACIÓ EN LES ELECCIONS DEL 25 DE NOVEMBRE. L’equip de Govern, format per PSC i ICV-EUiA, ha acordat obrir a la ciutadania aquesta tasca retribuïda que fins ara només desenvolupaven els treballadors i treballadores de l’Administració pública. El Govern municipal és plenament sensible a la complicada conjuntura que moltes persones del municipi estan patint. Per això aprofitem totes les accions que tenim al nostre abast per ajudar a pal·liar la situació de les famílies que no cobren cap prestació econòmica, aquesta és una d’elles. En aquest sentit s’ha decidit que totes les persones del municipi que compleixin una sèrie de requisits puguin entrar en un sorteig per ser representants de l’Administració en les properes eleccions autonòmiques. Requisits per participar en el sorteig: Ser major d’edat a la data de presentació de la sol·licitud. Estar en situació d’aturat i inscrit a l’OTG de Sant Adrià de Besòs Estudis: mínim Graduat ESO. Preferiblement tenir el títol de Batxiller FP2 ó equivalent. Residir a Sant Adrià de Besòs Coneixement del català i castellà Disposar de telèfon mòbil Coneixement de la ciutat de Sant Adrià
Documentació necessària: Original DNI o NIE i fotocòpia Dades bancàries Fitxa de dades personals segons model facilitat per l’Ajuntament i degudament complimentada. Certificat d’inscripció a la OTG de Sant Adrià Original i fotocòpia de la titulació acadèmica
La documentació acreditativa d’aquests requisits s’haurà de presentar, juntament amb un instància sol·licitant participar en el sorteig, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament (plaça de la Vila, 12 planta baixa). Allà mateix haureu de demanar el document d’informació complementària. Es podrà lliurar la documentació i la sol·licitud per entrar en el sorteig del 15 al 24 d’octubre ambdós inclosos. Horari de l’OAC: de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 hores, i de dilluns a dijous, de 16 a 18.45 hores. La remuneració econòmica que es percebrà per aquesta jornada de treball ve determinada per la Junta Electoral Central. El sorteig tindrà lloc en el decurs del ple ordinari d’aquest mes d’octubre. Es farà mitjançant el sistema de bombo i d’aquest sorteig en sortiran les 23 persones que seran els representants de l’Administració en les eleccions autonòmiques del proper 25 de novembre. La llista de representants es publicarà a la web de l’Ajuntament i en el tauler d’anuncis de l’OAC, un cop hagi tingut lloc el ple ordinari. AMPLIA LA INFORMACIÓ: AQUI
|
|
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|