TWITTER YOUTUBE FACEBOOK FORUM SANT ADRIÀ DE BESÒS INICI
  Actualitat

II EDICIË DEL MERCAT DE SEGONA M└ AL POLIDOR
20/04/2017

SI TENS COSES QUE JA NO FAS SERVIR I LES VOLS VENDRE, REGALAR O CANVIAR, ET PROPOSEM QUE MONTIS UNA PARADA AL NOSTRE MERCAT DE SEGONA MÀ. EL PROPER DISSABTE 20 DE MAIG A LA PLAÇA GUILLERMO VIDAÑA.



Serà un dissabte especial, amb música en directe, servei de bar i un ambient idoni per a que puguis obtenir el millor rendiment a les teves coses usades.

la primera jornada va ser un èxit de participació

Us deixem les bases de participació.

US ESPEREM A TOTS!!


NORMATIVA

MERCAT DE SEGONA MÀ AL POLIDOR

1.- ORGANITZACIÓ, LLOC I DATA DE CELEBRACIÓ.
El mercat segona mà es durà a terme el dissabte 20 de maig de 2017 en horari de 11 a 20h, organitzat pel Centre de Producció cultural i juvenil Polidor.

La inscripció està oberta a tots els i les joves d'entre 16 i 35 anys per participar al mercat, que estarà ubicat a la plaça Guillermo Vidaña (i en cas necessari amb ampliació a la Rambleta).

A les parades hauran de ser presents els titulars tant de la inscripció, com de la signatura de participació durant tota la celebració del mercat, i en cap cas podran estar atenent les parades, persones amb edat superior o inferior a la que indica la normativa. (16-35 anys).

Els menors d'edat hauran d'aportar les dades d'un adult
de referència que autoritzi la seva participació.


2.- INSCRIPCIÓ:
Podran participar al mercat, totes les persones que realitzin la sol·licitud  abans del 18 de maig i que hagin rebut notificació d'aprovació per part del Centre.

Aquesta inscripció i l'acceptació de les normes serà imprescindible per poder muntar una parada d'articles de segona mà.

No podran inscriure's entitats amb ànim de lucre ni comerços.

L’ inscripció es podrà fer presencialment a:
Centre de Producció Cultural i Juvenil Polidor
Pl. Guillermo Vidaña s/n
08930 Sant Adrià de Besòs
o per correu electrònic a l'adreça centrepolidor@sabjove.cat

Per a les inscripcions per correu electrònic, la signatura
d'acceptació de la normativa es farà el mateix dia del mercat, abans de començar a muntar la parada.
L'ordre d'ubicació s'escollirà per ordre d’inscripció.

En cas de que hi hagin més inscripcions que espai, s'obrirà una llista d'espera.

La inscripció quedarà confirmada una vegada s'hagi entregat la sol·licitud i s'hagi abonat la quantitat destinada a la campanya de joguines de la Creu Roja de Sant Adrià amb una aportació mínima de 5€.

Només pot inscriure's una persona per domicili.

L'organització és posarà en contacte amb les persones amb parada assignada per correu electrònic o per telèfon.

 3. MUNTATGE I DESMUNTATGE:
L'organització assignarà a cada parada un número i una ubicació al mercat i, només es podrà canviar de mutu acord entre els paradistes, informant a l'organització del canvi abans de l'inici del mercat.

Els expositors hauran de portar el seu material (taules, cadires, envelats, perxes...) i no podran ocupar un espai més gran del que l'organització els hi adjudiqui, sent aquest de 3X3 metres com a màxim.

Les persones que tinguin adjudicada una parada, podran començar a preparar la seva taula a partir de les 8h i, es disposarà d'una hora per desmuntar una vegada finalitzat el mercat.

Al finalitzar la jornada, cada parada es compromet a deixar el seu espai net.

Si alguna parada vol desmuntar abans de l´hora prevista de tancament no podrà accedir amb el vehicle al recinte.

L´organització permetrà l´accés de vehicles per a càrrega i descàrrega, però no disposarà d’espai per aparcament.

Abans de muntar la parada, els expositors hauran de presentar el seu DNI a l'organització.

4. DESENVOLUPAMENT:
Els articles que es posin a la venda, regal o intercanvi, seran de segona mà.

No es pot vendre:
- Articles nous
- Aliments destinats a persones o altres éssers vius
- Animals
- Productes o materials que necessitin llicència per a poder ser venuts
- Productes envasats que continguin gasos o líquids
- Qualsevol producte en estat original i amb etiqueta
- Productes en mal estat o trencats

- DVD, videojocs, vídeos, etc que no hagin estat obtinguts per mètodes legals, com ara descàrregues d'internet
No es podrà fer revenda dels articles adquirits pels expositors en altres parades.

Al recinte hi haurà música i actuacions musicals, es demana no fer servir equips de so que puguin distorsionar l´ambient del mercat.

Al recinte hi haurà un bar amb begudes i menjar per als visitants.

Es demana deixar lliures els passadissos per facilitar la circulació dels visitants.

Durant el mercat, l'organització podrà realitzar fotografies per a la difusió.

5. ANUL.LACIÓ EN CAS DE MAL TEMPS.
En el cas de que hi hagi previsió de mal temps, l’organització podrà anul·lar el mercat, amb previ avís als participants el dia abans bé per correu electrònic o telèfon.

Si una vegada començat el mercat, es dona una situació imprevista tipus pluja, vent... que impedeixi l'activitat amb total normalitat, l'organització podrà suspendre l'activitat sense possibilitat de retorn dels diners destinats a la campanya de joguines de la Creu Roja de Sant Adrià, proposant una nova data de celebració.

En cap cas l´organització es farà responsable dels danys ocasionats al material dels expositors per causes del mal temps.

6.  EXCLUSIÓ DE RESPONSABILITATS PER PART DE
 L´ORGANITZACIÓ

L’organització no és responsable de les relacions entre el públic assistent i els venedors. No és interlocutora ni mediadora.

L´organització no es fa responsable de l´estat del material exposat pels expositors ni per les condicions de venda (preu etc..) dels expositors

L'organització no es responsabilitzarà de qualsevol desperfecte, directe o indirecte o robatori sobre el material exposat, incloent el temps de càrrega i descàrrega

L'organització no serà responsable de qualsevol dany o lesió, directe o indirecte, que es pugui produir per culpa d'un mal muntatge dels materials de la parada.

7. IMPORTANT
L´organització es reserva el dret de no permetre l´ocupació del lloc o denegar la participació a aquelles persones que no compleixin les normes o no respectin les indicacions de l'organització.


               Centre de producció Cultural i Juvenil Polidor



plaça Guillermo Vidaña i Haro, s/n
08930 – Sant Adrià de Besòs


tel. 93 462 74 46

            662554688

snapchat centre polidor  


polidor@sant-adria.net

facebook

twitter

Plànol de situació: AQUI

 

 

HORARI

 dilluns-divendres de 9 a 14h i de 16 a 22h.

dissabtes de 16 a 22h.

 







 
 
    Xarxes socials

  Contacte
Telèfon: 93 381 20 04
Fax: 93 462 25 98

e-mail: joventut@sant-adria.net




Copyright
Copyright © 2011 SAB JOVE Sant Adriá de Besòs.
Tots els drets reservats.

RSS Feed Fòrum Facebook